پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

انواع غذاهای رژیمی و گیاهی در کترینگ کیبو

۴۳۹ بازديد

ارائه انواع غذاهای رژیمی و گیاهی در کترینگ کیبو 

به طور کلی کترینگ های مختلف مثل هواپیمایی، قطار، هتل و بیمارستان ها، بر اساس نیاز های کاربران شان، تنوع غذای شان را تعیین می کنند. بر همین اساس، کترینگ های غذای رژیمی، پایه و اساس انتخاب غذا و مواد اولیه برای تهیه و سرو غذاهایشان، بر اساس خوراکی های رژیمی با میزان چربی و قند کم انتخاب می شوند. برای مثال، غذا های گیاهی، سبزی ها و سالاد ها، گوشت سفید کبابی، حبوبات بدون چربی های اشباع شده، از موارد اصلی منوی غذای رژیمی هستند. تعداد کترینگ های غذای رژیمی، در مقایسه با دیگر کترینگ ها در سطح شهر کمتر است؛ ولی این دسته ، طرفداران خاص خودشان را دارد. گفتنی است که کترینگ های غذای رژیمی در بعضی موارد، می توانند غذای مورد نیاز بیمارستان ها و باشگاه های ورزشی را هم تامین کنند.

تهیه غذا مجالس 

 
به طور کلی کترینگ یک واژه انگلیسی است که به معنی تهیه غذا و عرضه انواع غذا و نوشیدنی برای مکان های خاص است. بدین معنا که غذا و نوشیدنی ها در محلی مشخص درست شده و سپس برای مکان های مختلفی سرو می شوند. از انواع کترینگ های غذا می توان به کترینگ هواپیمایی، کترینگ بیمارستانی، کترینگ قطار، کترینگ هتل، کترینگ رستورانی و حتی کترینگ غذای رژیمی اشاره کرد. هر کدام از کترینگ ها، با توجه به نیاز کاربران، شرایط خاص خودشان را دارند؛ بدین معنا که با توجه به مکان مورد نظر برای سرو غذا و نوشیدنی، مواد اولیه، دورچین و نوع نوشیدنی ها انتخاب می شوند. 

در تهیه غذا از شرکت ها و سازمان ها باید به نکاتی توجه کرد. قدم نخست برای انجام این کار پیدا کردن مکان مناسب برای تهیه غذا می باشد. امروزه تهیه غذای مناسب برای کارکنان شرکت ها، به یکی از مشکلات بزرگ تبدیل شده است زیرا مراکز تهیه غذا بعد از مدتی کیفیت غذای خود را به شدت کاهش می دهند. برای تهیه غذای مناسب و همچنین خرید از بهترین آشپزخانه ها مقاله زیر را مطالعه نمایید. 

کترینگ

مزایای غذای کترینگ 

بخش آشپزخانه کترینگ که در آن غذاهای همه وعده های غذایی بسته به نیاز مجموعه هدف تهیه می شود، با تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای تولید غذا و نوشیدنی بصورت عمده فعال است.همچنین در آشپزخانه های صنعتی همه محصولات و مواد اولیه آشپزی با استانداردهای صنعت غذا چک می شوند که بخشی از فرآیند آشپزی صنعتی به حساب می آید.

روابط عمومی به بیانی ساده و کلی برقراری ارتباط هدفمند به موقع، موثر ودوسویه میان درون و برون از یک مجموعه تعریف می شود.خوراکیهای درون پروازی در همین راستا، مجموعه ای بشمار می رود که روابط عمومی هرخط هوایی باید درچهارچوب فعالیت های بازار افزایی خود به آن توجه نشان داده وبه بهره برداری از امکانات بالقوه بسیار گسترده ای بپردازد. در همین زمینه روابط عمومی فوق تخصصی حوزه خوراکیهای درون پروازی قادر است ایفاگر نقش موثری نه تنها در عرصه دادوستد اقتصادی بلکه در حوزه ارتباطات فرهنگی میان کشورها دارد.

استفاده از خوراکیهای بومی هرکشور در منوی پذیرایی (بعنوان مثال در مورد ایران غذاهای سنتی نظیر چلوکباب، چلو خوشت های مختلف، شربت های تهیه شده از عرقیجات گیاهی، شیرینی های محلی از نوع سوهان قم، باقلواو قطاب یزد، کلمپه و کماچ کرمان، گز اصفهان و …) و اطلاع رسانی محلی در مورد آنها می تواند ابزار موثری برای شناساندن فرهنگ اصیل به یکدیگر بشمار آید.
در اکثر کترینگ ها بویژه در کترینگ جردن تولیدات غذایی بصورت وکیوم و در ظروف یکبار مصرف آماده و تهیه می شوند

توصیه های سرآشپز کترینگ کیبو برای آشپزی

بهترین آشپز دنیا هم که باشید، وقتی اسم میهمان و میهمانی شام بیاید، دست و پایتان را برای آشپزی مجالس گم می‌کنید و استرس می‌گیرید که حالا چه کار کنم ...و چطوری غذا درست کنم که باب میل میهمان‌ها باشد و چه جوری هنر آشپزی‌ام را به رخ همه بکشم؟!

حتماً شما هم «نیکول کیدمن» هنرپیشه معروف هالیوود را می‌شناسید و شاید فکر کنید او آنقدر شهرت دارد و مشغول است که اصلاً وقتی برای آشپزی ندارد اما بهتر است بدانید این‌طور نیست!

خانم کیدمن دوست دارد تا حد امکان خودش آشپزی کند و غذاهای خانگی را به غذاهای محل کار یا رستوران و یا حتی کترینگ شرکتی ترجیح می‌دهد. او هر وقت بی کار می‌شود، سری به سایت‌های آشپزی می‌زند تا با جدیدترین و سالم‌ترین روش‌های پخت آشنا شود.

تهیه غذا جردن  هم قصد دارد  در این مقاله، چند روش ساده اما کاربردی را برای خوش‌طعم کردن غذاها به شما آموزش بدهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.