سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

شرکت‌های تهیه غذا و خدمات مجالس

۳۳۶ بازديد

ویژگی بهترین کترینگ غذای شرکتی

تعیین کننده اصلی کیفیت خدمات و غذاهای کترینگ شرکتی و همچنین  تهیه غذای مجالس میزان رضایت مشتریان شما از آنها، نیروی انسانی و افراد فعال در کترینگ میباشد. تفاوت های بسیار زیادی بین آشپز یک کترینگ با آشپز یک رستوران وجود دارد چراکه با توجه به حجم غذای تولید شده در کترینگ، آشپزی که استخدام می کنید باید حتماً آموزش های لازم در خصوص آشپزی صنعتی را دیده و تجربه کار در یک آشپزخانه بیرون بر را داشته باشد

قرار داد تهیه غذای شرکتی

وقتی حرف از غذای ایرانی می شود کمتر کسی است که بگوید از این غذاها خوشش نیامده است. اکثر گردشگرانی که به ایران می آیند عاشق غذاهای ایرانی مانند کباب کوبیده و قرمه سبزی می شوند. اما ایرانی هایی که قبل تر ها معمولا کمتر چنین حسی به غذاهای خارجی داشتند چرا امروزه به سمت غذاهای خارجی مانند پیتزا و لازنیا و غذاهای چینی و … کشیده می شوند؟  به نظر شما علت این امر چیست؟ برای اینکه در مورد غذاهای ایرانی بیشتر بدانیم، با تهیه غذا گاندی و این مقاله همراه باشید. شاید یکی از اصلی ترین دلایل جوان ها برای روی آوردن به غذاهای خارجی و به خصوص فست فود ها که ضرر فراوانی برای آن ها دارد؛ تکراری بودن برنامه غذایی در خانه ها باشد.  جوان ها سعی می کنند در ماه چند باری به کترینگ ها، رستوران ها و فست فود ها  سر بزنند و از روی منو غذاهای خارجی را انتخاب کنند و یا از روی دستور العمل کتاب آشپزی این غذا ها را خود در خانه بپزند. اگر چه بعضی از این غذا ها واقعا خوشمزه است و همه را تحریک می کند گاهی به سراغشان بروند.

انواع خدمات پذیرایی توسط شرکت‌های تهیه غذا و خدمات مجالس

امروزه شرکت ‌های تهیه غذا، علاوه بر ارائه خدمات در زمینه طبخ، تهیه و سرو غذا در انواع مختلف مانند غذای شرکتی، به برگزاری مراسمات و خدمات مجالس مختلف در منازل و سایر مکان‌ های مورد نظر متقاضیان پرداخته و تمامی تشریفات، امکانات و خدمات را به نحو احسنت اجرا خواهند نمود.

 خدمات برگزاری جشن تولد

یکی از مراسمات رایج و پرطرفدار در جمعیت مردم سراسر جهان، برگزاری جشن تولد است. شرکت‌ های خدماتی و اجرا کننده مراسمات، با ارائه انواع مختلفی از تجهیزات تزئینی، پذیرایی و تشریفاتی، قادر به خلق یک خاطره ماندگار برای کاربران بوده و لذت برگزاری یک جشن تولد متفاوت و منحصر‌ به ‌فرد را برای آنها به ارمغان خواهد آورد. اجرای تزئینات و آراستگی فضای برگزاری جشن تولد، طراحی و ارائه انواع مختلف تم‌ های پسرانه و دخترانه در طرح و رنگ‌ های متنوع، تهیه غذا و دسر، تهیه کیک و سایر تجهیزات پذیرایی مراسم جشن تولد، آماده‌ سازی انواع تزئینات درخواستی از سمت مشتری و سرو بهترین غذاهای مناسب تولد سرد و گرم با استفاده از کادر متخصص، باسلیقه و با تجربه، از مهمترین اقدامات و خدمات این مراکز در خصوص اجرای جشن تولد به شمار می‌آیند.

 خدمات برگزاری مراسم عقد و عروسی

بدون شک یکی از مهمترین و منحصر ‌به ‌فرد ترین لحظات زندگی هر فرد، مراسم عقد و عروسی است. برگزاری متفاوت و به یادماندنی این مراسم در منزل، تالارهای عروسی و یا باغ تالارهای انتخاب شده توسط برگزار کنندگان مجالس عروسی، از مهمترین خدمات و برنامه‌ های اجرایی توسط شرکت ‌های تهیه غذا و خدمات برگزاری مراسم است. چیدمان سفره عقد انتخاب شده، تهیه غذا و چیدمان میز سلف سرویس و آماده‌ سازی انواع تجهیزات تزئینی و پذیرایی و تشریفات برگزاری این مراسم از خدمات ارائه شده توسط شرکت ‌های مختلف برگزاری مراسمات و مجالس است.

تشریفات عروسی

توصیه برای خوش‌طعم کردن سبزی‌ها

  1.  بهتر است برخی از سبزی‌ها مانند هویج، گل‌کلم، پیاز و گوجه‌فرنگی را اصلاً نپزید. چون این سبزی‌ها به صورت خام خوشمزه‌تر هستند. شما می‌توانید آن‌ها را قطعه‌قطعه و با کمی آب‌لیمو طعم دار کنید و کنار ظرف غذایتان بچینید. اگر سفت و سختی هویج برای شما یا کودکتان قابل تحمل نیست، می‌توانید آن را رنده کنید تا خوردنش آسان‌تر شود.
  2. هیچ طعم‌دهنده‌ای مانند پودر سیر، فلفل سیاه و مقدار بسیار کمی نمک نمی‌تواند سبزی‌های شما را خوش‌طعم کند. افزودن کمی کره، روغن زیتون یا روغن کنجد به سبزی‌های پخته هم می‌تواند طعم فوق‌العاده‌ای به آن‌ها ببخشد.
  3.  هرگز به سبزی‌هایی که قرار است پخته شوند، آب‌لیمو یا سرکه اضافه نکنید. این کار باعث تلخ و بدبو شدن آن‌ها می‌شود. شما می‌توانید آب‌لیمو و سرکه را بعد از پخت به سبزی‌ها اضافه کنید.برای اینکه ویتامین‌ها، شکل و بافت سبزی‌ها از دست نروند و بی‌طعم نشوند، بهتر است به جای آب پز کردن یا جوشاندن آن‌ها، از روش بخارپز استفاده کنید.حواستان باشد که گوشت قرمز را با آب سرد و مرغ را با آب گرم بپزید تا طعم بهتری پیدا کنند. برای پختن هر یک عدد مرغ کامل، یک لیوان آب کافی است. و شما با افزودن آب بیشتر، فقط طعم مرغ را از بین خواهید برد.

مزه دار کردن سبزی جات

  1.  ذرت، نخودفرنگی، باقلا و لوبیا سبز را بلافاصله بعد از پخت از داخل ظرف خارج کنید تا پوست رویی آن‌ها جدا نشود و ظاهر زشتی پیدا نکنند. در ضمن، افزودن کمی کره، نمک و آویشن می‌تواند طعم این سبزی‌ها را بسیار مطلوب‌تر کند.
  2.  اضافه کردن کمی نمک، گردوی آسیاب شده، کره و پونه خشک به سیب‌زمینی پخته‌شده، طعم فوق‌العاده جدیدی را به این خوراکی مفید می‌دهد.
  3.  پختن ساقه کرفس، کنگر و بروکلی با آب مرغ یا آب گوشت باعث خوش‌طعم شدن این سبزی‌ها می‌شود. البته به شرطی که زیاد حرارت نبینند و بعد از پخت هم کمی سرکه بالزامیک به آن‌ها اضافه شود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.