شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

آشنایی با چند راهکار برای افزایش فروش کترینگ ها

۳۰۵ بازديد

شش راهکار اساسی افزایش فروش کترینگ ها

 آماده سازی ، تهیه غذا و افزایش فروش کترینگ همواره از مهم ترین دغدغه های افرادی بوده است که در این زمینه فعالیت می کنند. ما در این مطلب قصد داریم نکات بسیار مهمی را برای شما بیان کنیم که باعث می شود تا بتوانید باعث افزایش فروش و سود کترینگ خود شوید. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که صاحب یک کترینگ هستید و قصد دارید که فروش خود را افزایش دهید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید.

جذب مشتری های جدید

امروزه شما به عنوان صاحب یک آشپزخانه بیرون بر به اولین نکته ای که باید دقت داشته باشید این است که سعی کنید مشتری های جدیدی را برای کترینگ خود جذب کنید. هر چه مشتری های شما افزایش پیدا کنند باعث افزایش سود کترینگ شما نیز خواهند شد. برای افزایش مشتری ها راهکارهای مختلفی وجود دارد که شما می توانید از این راهکارها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. بازاریابی اولین راهکاری است که شما می توانید برای افزایش مشتریان خود از آن استفاده کنید، بازاریابی به صورت حضوری و بازاریابی دیجیتال امروزه تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش فروش در هر کسب و کاری دارند. بنابراین شما هم می توانید با استخدام بازاریابان قوی باعث شوید که فروش شما افزایش پیدا کند. راهکار دیگری که برای افزایش مشتریان وجود دارد داشتن برنامه های جدید و جذاب برای مشتریان جدید است. معمولا مشتریانی که با کترینگ شما آشنا می شوند علاقه مند هستند که شما برای آنها برنامه های جدیدی را داشته باشید. به عنوان مثال شما می توانید از تخفیف های ویژه برای مشتریان جدید خود استفاده کنید تا باعث ترغیب آنها به خرید شوید.

سفارش آنلاین غذا

سعی کنید مشتری ها را وفادار به خود کنید

علاوه بر این که جذب مشتری های جدید می تواند یکی از راهکارهای افزایش فروش کترینگ باشد راهکار دیگری که شما می توانید فروش خود را افزایش دهید این است که باید سعی کنید مشتری های قدیمی خود را نیز حفظ کنید. معمولا مشتری هایی که ارتباط خوبی را با کترینگ شما برقرار می کنند دفعات بعدی نیز کترینگ شما را برای تهیه غذا انتخاب می کنند و در نتیجه این موضوع می تواند باعث افزایش فروش شما شود. برای افزایش وفاداری مشتری ها شما می توانید چندین راهکار مختلف را در پیش بگیرید. راهکار اول برای این کار این است که سعی کنید خدمات جذابی را به مشتری های قدیمی خود ارائه دهید تا آنها هر بار که از شما خرید می کنند با خدمات هیجان انگیزی رو به رو شوند. علاوه بر این شما حتما باید در جهت افزایش کیفیت غذاهای خود قدم بردارید و سعی کنید غذاهایی که به مشتری های خود ارائه می دهید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. هر چه کیفیت غذاهای شما بالا باشد و قیمت مناسبی را نیز بر روی غذاهای خود بگذارید می توانید باعث رضایت مشتریان فعلی خود شده و حتی مشتریان جدیدی را نیز جذب کنید که تمامی این موارد باعث افزایش فروش کترینگ شما خواهند شد.

روش های جدید ثبت سفارش

یکی از مهمترین مواردی که می تواند بر روی افزایش فروش کترینگ تاثیر گذار باشد این است که سعی کنید روش های جدیدی را برای خرید و یا ثبت سفارش مشتری های خود در نظر بگیرید. روش های قدیمی که باید به صورت حضوری خرید و یا ثبت سفارش انجام میشد معمولا امروزه خیلی مورد توجه مشتریان و کاربران قرار نمی گیرد و شما باید روش های جدیدتری را برای این کار در نظر بگیرید. روش های دیجیتال برای خرید و ثبت سفارش می توانند امروزه بهترین راهکار برای شما باشند تا بتوانید توجه مشتریان را به خود جلب کنید. شما می توانید طراحی های مختلفی را برای اپلیکیشن و یا وب سایت خود در نظر بگیرید که باعث می شود تا مشتریان جذب استفاده از خدمات شما شوند. علاوه بر این شما باید نحوه سفارش آنلاین غذا و بازه زمانی سفارش خود را نیز گسترش دهید. اگر شما بتوانید در طول روز اقدام به ثبت سفارش کنید و در تمامی ساعات بتوانید سفارشات مشتریان خود را به آنها تحویل می دهید می توانید خیلی راحت میزان فروش خود را چند برابر کنید.

سفارش آنلاین غذا

غذاهای خود را به شکل بهتری به مشتریان معرفی کنید

توصیف کردن بهتر غذاها یکی از بهترین راهکارها برای افزایش فروش کترینگ می باشد. یکی از نکات بسیار مهمی که باید به عنوان صاحب یک کترینگ به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که سعی کنید به کارکنان خود بیاموزید که غذاها و محصولات شما را به شکل بهتری تبلیغ کرده و به مشتریان توصیف کنند. تجربه ثابت کرده است که معمولا مشتری ها به توصیف های کارکنان یک کترینگ اهمیت بسیار زیادی می دهند و در نتیجه اگر شما بتوانید غذاها را به شکل بهتری توصیف کنید می توانید مشتریان بیشتری را نیز داشته باشید و فروش خود را افزایش دهید. امروزه برگزاری کلاس های آموزشی برای کارکنان کترینگ می تواند یکی از بهترین روش ها و راهکارها برای افزایش فروش کترینگ باشد. شما با این کار شاید مجبور باشید هزینه اضافی را بپردازید ولی مطمئن باشید این کار سود بسیار زیادی را برای کترینگ شما خواهد داشت و باعث افزایش فروش شما خواهد شد.

 تقویت سیستم سرویس دهی

از دیگر راهکارهایی که می توانید برای افزایش فروش کترینگ مورد استفاده قرار دهید این است که سعی کنید سیستم سرویس دهی خود را تقویت کنید. سرویس دهی یکی از مهم ترین بخش های کترینگ به شمار می آید. در صورتی که شما بتوانید سرویس دهی مناسبی را به مشتریان خود داشته باشید می توانید خیلی سریع آنها را جذب کنید و در نتیجه اعتماد آنها نیز به کترینگ شما افزایش پیدا می کند. سرویس دهی مناسب به مشتریان در واقع نشان دهنده این است که شما برای آنها احترام بسیار زیادی قائل هستید و در نتیجه مشتریان احساس خوبی را نسبت به کترینگ شما پیدا خواهند کرد. علاوه بر این سرویس دهی مناسب می تواند یک تبلیغات غیر مستقیم را نیز برای شما به همراه داشته باشد و در نتیجه به این شکل باعث افزایش فروش کترینگ شما شود.

سفارش آنلاین غذا

 افزایش فروش کترینگ در شبکه های اجتماعی

آخرین موضوعی که می تواند بر روی افزایش فروش کترینگ تاثیر گذار باشد فعالیت در شبکه های مجازی است، توجه داشته باشید این که ما این موضوع را در بخش انتهایی بیان می کنم دلیلی بر کم اهمیت تر بودن این موضوع نیست. امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی  مانند اینستاگرام ، تویتر ، یوتیوب ، بینکدین و ...و تکنولوژی های موجود بسیاری از افراد در این شبکه ها فعالیت دارند و معمولا انتخاب های خود را با استفاده از این شبکه های اجتماعی انجام می دهند. بنابراین در صورتی که شما هم به دنبال روشی برای جذب بیشتر مشتری های خود هستید و قصد دارید که فروش کترینگ خود را افزایش دهید به شما توصیه می کنیم به هیچ وجه فعالیت در این شبکه ها را از دست ندهید چرا که امروزه این شبکه های اجتماعی تبدیل به یک بستر رایگان ولی بسیار قوی برای تبلیغات شده اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.